Wat anderen zeggen over de samenwerking
Referenties.
Onze klanten aan het woord.
265+
Business central implementaties afgerond.
90+
Klanten van NAV naar Business Cental gemigreerd.
140+
Business Central Extensies & Apps ontwikkeld.
436
Klanten met hun Business Central vragen geholpen.
Succesverhalen.
Klantcase: Hyundai Motor Nederland
Hyundai Motor Nederland (HMNL), een dochteronderneming van Hyundai Motor Company (HMC) in Zuid-Korea, is de officiële importeur van Hyundai auto’s, onderdelen en accessoires. Innovatie staat bij deze toonaangevende autofabrikant hoog op de agenda.
Voor deze klantcase spraken we met Frans Ruijter, Manager Parts & Accessoires van HMNL. Hij is verantwoordelijk voor de levering van onderdelen voor service en reparatie aan het dealernetwerk in Nederland. Daarnaast beheert hij een programma voor originele accessoires die via dit netwerk worden gedistribueerd.
Klantcase: Tony's Chocolonely
Tony’s Chocolonely, wie kent deze lekkere chocorepen niet? Vanaf een vroeg stadium was ABC E BUSINESS al betrokken bij Tony’s Chocolonely. Ze zijn inmiddels al 12 jaar een trouwe klant van ABC en in 2021 hebben we hen begeleid bij de overstap van NAV naar Business Central. Deze overstap was een grote verandering in hun IT-landschap, maar ook een strategische beslissing om de groei van het bedrijf te ondersteunen.
In deze klantcase spraken we met Feike, (Head of IT) en Bas (BC consultant) bij Tony's over de uitdagingen die hierbij kwamen kijken en welke voordelen het hen oplevert.
Klantcase: Lucovitaal
PK Benelux, het bedrijf achter het welbekende merk Lucovitaal, ontwikkelt en verkoopt medische hulp- en geneesmiddelen in binnen- en buitenland. Je kunt hun producten vinden in drogisterijen, apotheken, supermarkten en online winkels en ze exporteren naar meer dan 30 verschillende landen. Hun assortiment omvat vitamines, supplementen, sport- en functionele voeding, anti-aging en relaxproducten.
In dit klantverhaal gaan we in gesprek met Angela Peters, de financieel directeur van PK Benelux. Met maar liefst 27 jaar ervaring in het bedrijf, staat ze aan het roer van de dagelijkse gang van zaken.
Klantcase: Solarge
Solarge is een innovatief bedrijf dat zich specialiseert in de productie van lichtgewicht, circulaire zonnepanelen. In deze klantcase lees je hoe ze, vanuit bescheiden begin met Excel, overstapten naar Business Central om hun ambitieuze groeiplannen te ondersteunen. We spreken ze over het implementatietraject van hun nieuwe ERP-systeem, het opschalen van hun operaties en het realiseren van een gloednieuwe fabriek.
Ontdek hun reis, uitdagingen en de cruciale rol van Business Central in hun succesverhaal. Check ook de leuke video die we hier gemaakt hebben!
Klantcase: GoodHabitz
Klantcase: Brainport Development Eindhoven
Tony's Chocolonely.
Door Bas Rittershaus - Business Central Consultant bij Tony's
EASY. TO. IMPLEMENT. TO. SCALE. TO. MANAGE TO. INTEGRATE TO. CUSTOMIZE TO. UNDERSTAND. ABC.
Klantcase: Johnny Loco
Johnny Loco, de immer bekende naam in de wereld van de (elektrische) bakfietsen, is aan het woord in deze klantencase. Lees hier meer over de reis die zij doorstaan hebben en hoe inmiddels ook een assortiment chique horloges en stijlvolle brillen de catalogus mag sieren. Zij zijn jaren geleden gestart met NAV en draaien inmiddels Business Central in de Cloud, reden genoeg voor ons om hen eens het podium te bieden dus!
Bekijk de klantencase van Johnny Loco en leer meer over onze samenwerking en de ervaringen tijdens het dagelijkse gebruik van Business Central in de praktijk.
Het succesverhaal van Johnny Loco
Klantcase: Bruns
Bruns is een inrichter van musea en science centra waarbij ze de gehele aanpak verzorgen wat de inrichting betreft. Dit doen zij op wereldwijd niveau met een voorname focus op Europa en voor een deel in China. Bruns' hoofddoel hierin is het vertellen van verhalen van bijvoorbeeld bepaalde scheikundige of natuurkundige fenomenen waarbij zij de mensen een stuk educatie wensen te geven op een unieke manier.
Wij bezochten het bedrijf en hadden een gesprek met Bram Rombouts, Controller bij Bruns, waarin hij ons vertelde over de ervaringen tijdens de overstap van NAV naar Business Central.
Klantcase: Mior ICT Diensten
Klantcase: Doréma
Klantcase: Sicuro Speeltoestellen
Klantcase: CST Tires
VAEX Group.
Door Marjolein Waals - Operationeel Manager
"In 2016 zijn we gaan samenwerken met ABC E BUSINESS, een volledig nieuwe implementatie van Microsoft Dynamics NAV 2018 gestart. Tot op heden lopen er nog volop ontwikkelingen omtrent de optimalisatie van onze werkprocessen. VAEX The Livestock Traders & VAEX The Truck Traders waarderen de prettige samenwerking, zowel met ABC E BUSINESS als met hun enthousiaste medewerkers."
BloomTheRoom.
Door Rene de Wilde - Head of Finance & Operations
BloomTheRoom, als start-up eCommerce tak van B&C International, verkoopt via webshops raamdecoratie in Frankrijk en Nederland.
"Een complexe marktsituatie, waarin online marges klein zijn, vraagt om een topdog ERP-systeem en idem partner. In Microsoft Dynamics 365 Business Central en ABC E BUSINESS hebben wij beiden gevonden. In hoog tempo is het gelukt om de orderflow volledig te automatiseren en op dit moment ontwikkelen wij door in het automatiseren van administratieve processen. Het pro-actief meedenken en snelle handelen van ABC E BUSINESS is hierbij van grote waarde. Bovendien verloopt de samenwerking in fijne sfeer."