Samen creëren we
Jouw Road to Success.
Maak ambities waar met jouw bedrijf.
Als nummer 1 van Nederland weten we bij ABC E BUSINESS dat het belangrijk is dat er een duidelijk plan ligt dat tot successen leidt. Daarom werken wij met de 3-step Road to Success. Daarin staat onze werkwijze stap voor stap uitgeschreven. Zo weet jij precies hoe wij een succes maken van onze samenwerking, zodat jij je ambitie waar kan maken met jouw bedrijf.
De Road to Succes bestaat uit de volgende 3 stappen:
ABC GO!
ABC Template.
Apps.
En meer.
Een plan afgestemd op jouw situatie.
Tijdens de Inventarisatie presenteren we Microsoft Dynamics 365 Business Central in een demo. Daarnaast zorgen we ervoor dat je een overzichtelijk implementatieplan en de daarbij behorende kosten ontvangt. Uiteraard afgestemd op jouw situatie. Zo weet je precies waar je aan toe bent.
Fase 1 - Adviesgesprek.
Je maakt tijdens een eerste telefoongesprek kennis met een van onze Sales Advisors. Tijdens dit gesprek van zo'n 20 - 45 minuten bespreken we de huidige situatie van jouw bedrijf, de pijnpunten, eisen, wensen en wat onze oplossing voor jou kan betekenen. Na afloop ontvang je een adviesrapport van ons. Neem je tijd om dit rustig door te nemen!
Fase 2 - Advies evaluatie.
We plannen een tweede telefoongesprek met de Sales Advisor van zo'n 20 - 45 minuten. We bespreken hierin het adviesrapport en voeren eventuele aanpassingen door.
Fase 3 - Demo.
Tijdens een demo geven wij je inzicht in de geadviseerde oplossing met Business Central. Na deze demo wordt het duidelijk voor jou dat jouw pijnpunten opgelost worden en hoe de software jou verder helpt, voor nu en in de toekomst. Hopelijk hebben we je enthousiast gemaakt om ermee aan de slag te gaan!
Fase 4 - Door naar de implementatie.
Na de demo ontvang je een gedetailleerde offerte en een plan voor het implementeren van Business Central bij jouw bedrijf, afgestemd op de eerdere gesprekken. Ben je tevreden en enthousiast? Dan gaan wij, na een akkoord op de offerte, direct voor jou aan de slag!
Stap 2: Implementatie.
In de tweede stap werken we samen naar de live-gang van Business Central. We werken met een duidelijke planning tijdens de implementatie en bij live-gang zijn jullie klaar om goed met Business Central uit de voeten te kunnen.
Fase 1 - Voorbereiding.
Fase 2 - Inrichting.
Tijdens de inrichting werk je samen met een van onze consultants. De consultant stelt samen met de (hoofd)gebruikers de gewenste modules en de ABC Productivity Suite juist in, waarna jij en de gebruikers de inrichting verzorgen.
Voor de inrichting maken wij gebruik van de ABC Templates, waardoor veel standaard lijsten en instellingen al ingevuld zijn. Dit betekent voor jou dat de implementatie 50% korter duurt dan een implementatie zonder templates.
Fase 3 - Testen.
De inrichting van de modules is gedaan, top! Dan gaan nu de gebruikers de bedrijfsprocessen testen volgens het testplan. Zodra alle modules getest zijn, wordt er nog een integrale ketentest uitgevoerd. Daarbij testen de gebruikers van jouw bedrijf of het resultaat van alle bedrijfsprocessen correct met elkaar samenvallen in Business Central.
Fase 4 - Go Live.
Yes! Het moment waar jullie zo hard voor hebben gewerkt is daar: de dag van de live-gang. Onze supportafdeling is op de hoogte en staat in de startblokken om je te helpen met eventuele vragen. Indien gewenst kun je je implementatiepakket uitbreiden met ondersteuning van een consultant op locatie. Data vanuit oude systemen kan je eventueel zelf migreren.
Fase 5 - Oplevering.
Het project wordt officieel opgeleverd en we houden een telefonisch evaluatiegesprek. We zijn benieuwd naar de ervaringen van de implementatie! We laten je hierna overigens niet meteen vallen, we helpen je nog steeds graag verder met je groei. Met onze Aftercare zorgen we dat je nog meer van je investering in Business Central terugverdient.
Stap 3: Aftercare.
Je bent live met jouw nieuwe ERP-systeem: Dynamics 365 Business Central. Goed bezig! Na de implementatie helpen we je natuurlijk nog steeds graag verder met je groei middels onze Aftercare. Ontdek wat wij doen om te zorgen dat onze samenwerking ook na de implementatie succesvol door blijft lopen.
Customer Care.
✔ Microsoft 365 integratie setup.
✔ Single sign on instellen.
✔ User management – aan- en uitzetten van users en standaardrol toevoegen.
ABC Academy.
Bij onze ABC Academy bieden we diverse Business Central trainingen aan. We willen namelijk dat onze klanten optimaal gebruik maken van de ERP-software.
Voor iedere module binnen Business Central bieden wij een training aan. Daarnaast geven we ook basistrainingen voor algemeen gebruik van de software.
Apps of maatwerk.
Start jouw Road to Success!
Heb je vragen of wil je beginnen aan jouw Road to Success? Neem dan contact op met Sam, onze Sales Advisor. Hij beantwoordt je vragen en vertelt je graag meer over wat je kan verwachten.