Dynamics 365 Business Central
Prijzen.

Wat kost een ERP systeem?

Bij ABC E BUSINESS houden we het graag simpel en transparant. Geen verrassingen achteraf, gewoon een duidelijk prijsmodel waarmee je precies weet waar je aan toe bent. Zoals het hoort, toch? 

De prijs van jouw nieuwe ERP-systeem stellen we samen aan de hand van een stappenplan. Op deze pagina nemen we je mee door deze stappen, zodat je zelf je pakket kunt samenstellen op een manier die perfect bij jouw bedrijf past. Heb je meer nodig dan de standaardopties? Dan is dat natuurlijk ook mogelijk in een voor jou customized pakket. Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder.

Probeer nu 30 dagen gratis! Neem contact op
Shape_team6

Jouw ERP kosten in 4 gemakkelijke stappen.

1

Implementatie.

We starten bij de basis met GO! QuickStart, een uniek pakket om direct aan de slag te kunnen met de essentiële functionaliteiten van Business Central. Breidt indien gewenst uit met extra functionaliteiten. 

Naar implementatie

2

Licentie.

De Essential, Premium of Teammember licenties zijn standaard licenties vanuit Microsoft voor een vast maandelijks bedrag. Hiermee kun je elk lid van je team toegang geven tot het systeem op basis van hun rol.

Naar licentie

3

Customer Care.

Met onze Customer Care opties zorgen we ervoor dat jouw team Business Central optimaal gebruikt. Of het nu gaat om training of ondersteuning, ons team staat klaar om je te helpen bij elke stap.

Naar Customer Care

4

Projectbegeleiding.

Een gestructureerde implementatie is essentieel voor een soepel traject. We bieden diverse begeleidingsopties om ervoor te zorgen dat alles volgens plan verloopt en je snel operationeel bent.

Naar projectbegeleiding

Ontdek de perfecte oplossing voor jouw bedrijf!

Benieuwd welke functionaliteiten jij nodig hebt, welke pakketten het beste bij jouw bedrijfsbehoeften passen en wat de kosten zijn? Gebruik onze handige keuzetool om snel en eenvoudig een gepersonaliseerd advies en kostenoverzicht te krijgen.

Start de keuzetool

Stap 1: Implementatie.

  

Sterk in de standaard.

Wij geloven in de kracht van een sterke standaard. Daarom starten we met een solide basis, zodat je Business Central echt leert kennen. Met GO! QuickStart krijg je alle essentiële functionaliteiten tegen lage kosten, zodat je direct aan de slag kunt met je bedrijfsadministratie.

Hoewel Business Central enorm veel mogelijkheden biedt, heb je niet altijd alles nodig. Daarom focussen we op een best-practice inrichting, waarmee je efficiënt werkt zonder onnodige complexiteit. Wil je later uitbreiden? Dat kan! Met onze GO! Packs voeg je eenvoudig extra functionaliteiten toe.

GO! QuickStart
GO! Packs
Shape_SRI_RME
De basis.

GO! QuickStart.

Prijs €2.850,-

Wat zit erin:

Tenant set up.

  • We zetten een Microsoft Business Central omgeving op, inclusief één productiedatabase en drie sandboxen.
  • Aanmaken van accounts, aanvragen van licenties en koppeling aan de juiste gebruikers.

Opstart project.

  • Een consultant wordt ingepland op de door jou gewenste dagen.
  • Je krijgt toegang tot een Teams-omgeving met handige documentatie, zoals boekingsprocessen en functionaliteitsinformatie.

Template van ABC.

  • Direct werken met een ingevuld rekeningschema en subadministraties.
  • Klanten, leveranciers en producten toevoegen en direct facturen versturen. Bekijk de preview om te zien wat in het ABC template zit.

Data templates en import.

  • Informatie en tools om zelf je openstaande posten, beginbalans en banksaldo te importeren.

Drie lay-outs voor facturen.

  • Keuze uit drie standaard lay-outs voor verkoopfacturen en creditnota’s (NL of EN). Voorbeelden hiervan vind je hier.

Gratis trainingen.

  • Volg onbeperkt onze trainingen online of klassikaal in Eindhoven. (Check ook YouTube voor onze handige video's!)

Wat implementeren we bij GO! QuickStart?

QuickStart Pack.

Dit pakket bevat de basis om te kunnen werken met Business Central:

✔️ Rekeningschema en koppelingen met het grootboek.
✔️ Best-practice inrichting voor een snelle start.

Let op: dit betreft een standaard inrichting. Wil je aanpassingen doen met jouw eigen wensen en eisen dan zijn de GO! Packs nodig.

Wat zit erin?
  • Bedrijfsgegevens
  • Bankrekeningen (zonder koppeling Telebankieren)
  • Betalingscondities
  • Verwerken bankafschrift
  • BTW-aangifte + intrastat
  • Excel data import / export
  • Documenten e-mailen
  • Dagboeken invullen en boeken
  • Dagboekposten tegenboeken
  • Inkoop kostenfacturen maken en boeken
  • Inkoopcreditnota kostenfacturen maken en boeken
  • Kasboeken vullen en boeken
  • Leveranciers / bankrekeningen
  • Klanten / bankrekeningen

Een standaard ERP implementatie
vanaf €2.850,-

Uitbreiding.

GO! Packs.

Prijs vanaf €800,- per pakket.

Heb je GO! QuickStart en wil je meer functionaliteiten gebruiken binnen Business Central? Kies dan uit onze GO! Packs.

✔️ Elk pack bevat gerichte uitleg en training over de bijbehorende module.
✔️ Je kunt GO! Packs op elk moment toevoegen, zelfs nadat je al live bent.
✔️ Niet zeker welke je nodig hebt? Gebruik onze keuzetool en ontvang direct een advies met bijbehorende implementatieprijs.

Start de keuzetool

Prijs: €2.850,-
Finance.

In dit pack worden alle basis instellingen voor het voeren van een financiële administratie behandeld. Denk daarbij aan dimensies en je BTW aangifte. Maar ook het aanpassen van je rekeningschema zal behandeld worden. 

Wat zit erin?

  • Bedrijfsgegevens
  • Boekhoudinstellingen
  • Boekhoudperiodes
  • Rekeningschema / GB-rekeningcategorieën
  • Boekingsgroepen: bedrijf, product, voorraad, klant, leverancier en bijbehorende instellingen
  • BTW-boekingsgroepen: bedrijf, product en bijbehorende instellingen
  • Dagboeken / dagboekbatches
  • Nummerreeksen
  • Bankrekeningen (zonder koppeling Telebankieren)
  • Dimensies
  • Betalingscondities
  • Vreemde Valuta
  • Telebankieren
  • Verwerken bankafschrift
  • BTW-aangifte + intrastat
  • Excel data import / export
  • Documenten e-mailen
  • Dagboeken invullen en boeken
  • Dagboekposten tegenboeken
  • Inkoop kostenfacturen maken en boeken
  • Inkoopcreditnota kostenfacturen maken en boeken
  • Kasboeken vullen en boeken
  • BTW rapporteren en vereffenen
  • Inclusief projectleiding
Prijs: €1.425,-
Finance +.

Extra mogelijkheden voor Finance. Denk aan aanmaningen, periodieke dagboeken, uitstelcodes, werken met dimensies, rentefacturen, budgetten.

Wat zit erin?

  • Aanmaningen
  • ICP aangifte
  • Periodieke dagboeken
  • Periodieke inkoop- verkoopregels
  • Uitstelcodes
  • Rentefacturen
  • Cashflow
  • Analyse per dimensie
  • Werkelijk versus gebudgetteerde bedragen
  • Inclusief projectleiding
Prijs: €1.425,-
Eigen rekeningschema.

Dit heb je nodig wanneer je een eigen rekeningschema hebt en de verdere inrichting moet daarop worden afgestemd (zoals aansturing sub administraties van debiteuren, crediteuren, voorraad, inkoop, verkoop).

Wat zit erin?

  • Eigen rekeningschema en boekingsgroepen
  • Inclusief projectleiding
Prijs: €1.425,-
Meerdere bedrijven.

Als je meerdere bedrijven hebt, intercompany transacties en/of consolidatiebdrijf.

Wat zit erin?

  • Divisies
  • Intercompany
  • Consolidatie
  • Inclusief projectleiding
Prijs: €8.500,-
Trade.

Voor een standaard inkoop-, en verkoopproces en voorraadadministratie.

Standaard inkoopproces: waarbij je een inkooporder invoert en deze apart kunt boeken in de voorraad en de financiële administratie, vastleggen van inkoopprijzen per leverancier, inkoopvoorstellen.

Standaard voorraadadministratie: waarderingsmethode, hoe maak je een artikel aan, artikelkruisverwijzingen, kenmerken en o.a. het corrigeren via een artikeldagboek.

Standaard verkoopproces: het apart kunnen boeken vanuit een verkooporder van de verzending en de factuur. Je kunt aparte prijzen en kortingen vastleggen en klantprijsgroepen maken.

Wat zit erin?

Inkoop Basis

  • Inkoopinstellingen
  • Leveranciers / Bankrekeningen
  • Leverancier boekingsgroepen standaard ingesteld
  • Inkoopprijzen / Inkoopkortingen
  • Inkooporders
  • Inkooporders ontvangen, direct op inkooporder in standaard magazijn
  • Inkoopfacturen / Inkoopcreditnota's
  • Inkoopvoorstellen
  • Resourceinstellingen
  • Resources/Resourceprijzen/Kortingen
  • Werksoorten
  • Resourcedagboeken vullen en boeken

Voorraad Basis

  • Voorraadinstellingen
  • Voorraadwaarderingsmethoden, standaard FIFO
  • Artikelen / Artikeleenheden
  • Artikelkenmerken
  • Artikelkruisverwijzingen
  • Artikeldagboeksjablonen / Artikeldagboekbatches / Afboekingen

Verkoop Basis

  • Verkoopinstellingen
  • Klanten / Bankrekeningen
  • Klantboekingsgroepen standaard ingesteld
  • Verkoopprijzen / Verkoopkortingen / Prijsgroepen
  • Verkooporders
  • Verkooporders leveren direct vanuit order
  • Verkoopfacturen / Verkoopcreditnota's

  • Inclusief projectleiding
Prijs: €7.650,-
Trade +.

Voor een uitgebreider inkoop- en verkoopproces en voorraadadministratie.

Uitgebreider inkoopproces: met raamcontracten, retouren, doorverzendingen en speciale orders, artikeltoeslagen, rapportages.

Uitgebreidere verkoopproces: onder andere prijsvoorstellen, raamcontracten, retouren, toeslagen en rapportages.

Uitgebreidere voorraadadministratie: meerdere vestigingen, SKU's en voorraadanalyserapportages.

Wat zit erin?

Inkoop Uitgebreid

  • Inkoopraamcontracten
  • Inkoopretourorders
  • Doorverzending / Speciale order
  • Vooruitbetaling
  • Artikeltoeslagen
  • Inkoopanalyseweergaven / Inkoopanalyse per dimensie
  • Uitstelcodes
  • Serienummers / Lotnummers
  • Meerdere vestigingen / Stock Keeping Unit
  • Transfers tussen vestigingen
  • Voorraadanalyseweergaven / Voorraadanalyse per dimensie

Verkoop Uitgebreid

  • Verkoopprijsvoorstellen
  • Verkoopraamcontracten
  • Verkoopretourorders
  • Doorverzending / Speciale order
  • Vooruitbetaling
  • (Verkooptoeslagen) Artikeltoeslagen
  • Verkoopanalyseweergaven / Verkoopanalyse per dimensie
  • Verkoopprognoses
  • Inclusief projectleiding

Voorraad Uitgebreid

  • Artikel reservering en ordertracering
  • Serienummers / Lotnummers
  • Meerdere vestigingen / Stock Keeping Units
  • Transfers tussen vestigingen
  • Voorraadanalyeweergaven / Voorraadanalyse per dimensie
  • Voorraadtellingen
  • Diversen voorraad
Prijs: €800,-
Traceability.

Ook wel Artikeltracering.

Als je werkt met serienummers of lot(batch)nummers.

Wat zit erin?

  • Artikel reservering en ordertracering
  • Inclusief projectleiding
Prijs: €3.600,-
WMS.

Bij een apart magazijnproces met onder andere ontvangsten, verzendingen, picks, opslag, onderscheid in opslaglocaties.

Wat zit erin?

  • Opties binnen vestiging / magazijn (ontvangst, verzending, opslag, pick)
  • Opslaglocatie eigenschappen / mogelijkheden
  • Opslaglocatie aanvulling (wanneer er wordt gewerkt met bulk en aanvulling picklocaties)
  • Voorraadverplaatsingen, -opslag en -pick
  • In- en uitslag per order
  • In- en uitslag voor meerdere orders (opslag- en pickvoorstel)
  • Inclusief projectleiding
Prijs: €1.425,-
Vaste Activa.

Voor het vastleggen van vaste activa, het periodiek boeken van de afschrijvingen en het buiten gebruik stellen van vaste activa.

Wat zit erin?

  • Vaste Activa
  • VA-instellingen en boekingsgroepen
  • Afschrijvingsboek
  • VA-categorieën
  • Vaste Activa aanschaffen
  • Afschrijving boeken
  • Buitengebruikstelling boeken
  • Inclusief projectleiding
Prijs: €4.100,-
Projecten.

Voor het vastleggen van resources, werksoorten, projecten, prijzen en het registreren en factureren van het verbruik in de projecten. Ook urenstaatregistratie.

Wat zit erin?

  • Resourceinstellingen
  • Resources / Resourceprijzen / Kortingen
  • Werksoorten
  • Resourcedagboeken vullen en boeken
  • Projectinstellingen
  • Projecten
  • Projectprijzen
  • Projectverbruik registreren
  • Projectverbruik factureren
  • Urenstraat / Urenstaatmanager 
  • Inclusief projectleiding
Prijs: €1.425,-
Projecten +.

Voor OHW (onderhanden werk), projectplanning en capaciteit/beschikbaarheid van resources.

Wat zit erin?

  • OHW-methoden
  • Resource (groep) capaciteit
  • Resourceplanning
  • Inclusief projectleiding
Prijs: €4.100,-
Productie.

Voor productie stuklijsten, bewerkingsplannen en bewerkingsplaatsen, werken met productieorders en het boeken van verbruik en output, MRP/MPS.

Wat zit erin?

  • Productieinstellingen
  • Productontwerp
  • Productiestuklijsten
  • Bewerkingsplannen
  • Bewerkingsplaatsen
  • Afdelingen
  • Werken met productieorders
  • Verbruiksdagboeken
  • Outputdagboeken
  • MRP / MPS
  • Inclusief projectleiding
Prijs: €4.100,-
Productie +.

Werken met productfamilies, uitbestedingen, capaciteiten en geavanceerde productieplanning.

Wat zit erin?

  • Productfamilies
  • Uitbesteding
  • Geregistreerde afwezigheden
  • Capaciteitsdagboeken
  • Ploegen
  • Productieagenda's
  • Advanced productieplanning
  • Inclusief projectleiding
Prijs: €3.600,-
Service.

Voor service artikelen, service uren, offertes, orders en facturen.

Wat zit erin?

  • Service instellingen
  • Service artikelen
  • Service uren
  • Service offertes
  • Service orders
  • Service facturen
  • Inclusief projectleiding
  • Resourceinstellingen
  • Resources/Resourceprijzen/Kortingen
  • Werksoorten
  • Resourcedagboeken vullen en boeken
Prijs: €5.300,-
Service +.

Uitgebreidere opties voor service, zoals service contracten, planning, planbord, taken, probleemrapportage.

Wat zit erin?

  • Service contracten
  • Service planning
  • Service taken
  • Service planbord
  • Probleemrapportage
  • Advanced pricing
  • Garantiebepalingen en andere contractuele bepalingen
  • Inclusief projectleiding
  • Urenstaat / Urenstaatmanager
Prijs: €2.025,-
Assemblage.

Het vastleggen van stuklijsten bij een artikel, het samenstellen van een eindproduct op basis van onderdelen/componenten via een assemblage-order.

Wat zit erin?

  • Assemblageinstellingen
  • Stuklijsten
  • Assemblage orders
  • Rapportage
  • Inclusief projectleiding
Prijs: €4.100,-
CRM.

Het vastleggen van contactgegevens, classificeren van contacten, klanten opnemen in segmenten, zodat je van daaruit mailings kunt genereren. Interactiemomenten met de klant vastleggen, taken voor contacten aan verkopers kunnen toewijden.

Wat zit erin?

  • Marketinginstellingen
  • Contacten (bedrijven en personen)
  • Aanmaken klant / leverancier vanuit contact m.b.v. templates
  • Sectoren / Functiegroepen / Mailinggroepen
  • Classificatie
  • Profielvragenlijsten
  • Segmenten
  • Interactiesjablonen aanmaken
  • Interacties aanmaken
  • Opportunities
  • Taken
  • Campagnes 
  • Inclusief projectleiding
Prijs: €2.850,-
HRM.

Voor het vastleggen van personeelsgegevens, vertrouwelijke informatie, verlofregistratie en het kunnen uitbetalen van declaraties aan werknemers.

Wat zit erin?

  • Personeel
  • Afwezigheidsregistratie
  • Vertrouwelijke informatie
  • Uitbetalen werknemers (declaraties)
  • Inclusief projectleiding
Prijs: €2.850,-
Applicatiebeheer.

Voor het beheer van Business Central, zoals o.a. autorisaties, integratie met Outlook, hoe je apps kunt downloaden en het verschil tussen een productieomgeving en een sandbox.

Wat zit erin?

  • Rollen / Rechten
  • Profielen
  • Integratie Office 365
  • Uitleg App-store Microsoft
  • Administraties binnen 1 omgeving - verschil Production en Sandbox
  • Printerselecties
  • Excel data Import / Export (vanuit de page, niet via Configuratiepakket)
  • Documenten emailen
  • Inclusief projectleiding
Prijs: €1.425,-
Masterdata.

In dit pack worden de standaard mogelijkheden van de masterdata oplossing in Business Central doorgenomen.

Wat zit erin?

  • Masterdata uitleg
  • Tabel en veld synchronisatie mogelijkheden
  • Synchronisatie log uitleg
  • Inclusief projectleiding
Prijs: €1.425,-
Contractmanagement.

Met facturering van abonnementen kan je op periodieke basis factureren voor contractueel overeengekomen services.

De geïntegreerde, flexibele factureringsmodellen ondersteunen veel scenario's voor abonnementsmodellen voor prijsmodellen, prijsbeheer, verlengingen, factureringsperioden en -frequentie.

Wat zit erin?

  • Instellen artikelen voor contracten
  • Serviceverplichtingen
  • Toewijzen van Serviceobjecten aan contracten
  • Leverancierscontracten
  • Klantcontracten
  • Factureren van contracten
Prijs: €1.425,-
Shopify.

Koppel je Shopify webshop eenvoudig met Business Central.

Voor de verwerking van orders, voorraden en artikelen tussen Shopify en Business Central.

Wat zit erin?

  • Setup connectie
  • Shopify klanten
  • Shopify artikelen
  • Shopify winkel
  • Verzendwijzen
  • Shopify Orders
  • Terugbetalingen
  • Retourneringen
  • Synchroniseren
Prijs: €1.425,-
Sustainability.

Voor duurzaamheidsbeheer waarmee je jouw organisatie en de impact van jouw organisatie op het milieu kunt monitoren en beheren.

Om toezicht te houden op de ecologische voetafdruk van jouw organisatie en deze te reguleren door de uitstoot van verschillende broeikasgassen (BKG) te volgen.

Wat zit erin?

  • Duurzaamheidsrekeningschema
  • Categorieën van duurzaamheidsrekening
  • Subcategorieën van duurzaamheidsrekening
  • Boeken met duurzaamheid
  • Duurzaamheidscertificaten
  • Duurzaamheidsinstelling
  • Duurzaamheidsdoelen
Prijs: €1.425,-
Lay-out.

Voor ondersteuning bij het aanpassen van Word en Excel lay-outs in Business Central.

Wat zit erin?

  • Aanpassen van Word lay-outs
  • In gebruik nemen van aangepaste lay-out
  • Aangepaste lay-out voor specifiek gebruik
  • Aanmaken Excel lay-outs
Prijs: €1.425,-
Productivity Apps.

Wat zit erin?

  • G/L Import
  • Postcode Check NL
  • Drag & Drop
  • Annual No. Series
  • KVK Check 
  • Phone Validation
  • Company Lookup
  • Relevant Items Only
Prijs: €2.650,-
Go Live.

Behoefte aan ondersteuning tijdens de livegang van jouw Business Central? Met het Go Live Pack krijg je 2 dagen ondersteuning van een consultant om de livegang in goede banen te leiden en direct hulp te kunnen krijgen bij vragen.

Custom.

We kunnen jouw GO! pakket uiteraard helemaal afstemmen op de wensen en behoeften van jouw organisatie. Check hiervoor onze uitgebreide lijst met modules. Heb jij diverse bedrijfsprocessen waar uitbreiding voor nodig is, maar weet je niet zo goed welke? Neem dan contact op en onze sales advisors helpen je graag verder.

Download de lijst met modules

Stap 2: Kies je licentie.

Licentiemogelijkheden.

Microsoft Dynamics 365 Business Central is een cloudgebaseerde oplossing. Alle updates zijn inbegrepen in de maandelijkse kosten van je licentie. Er zijn elke twee jaar grote releases waarbij voortdurend verbeteringen aan het systeem worden doorgevoerd. 

We bieden drie verschillende licenties aan, afhankelijk van de vereisten en de verantwoordelijkheden van de gebruiker.

Full User
Full User +
Teammember

Full User 

Essentials 

De Essentials licentie is standaard nodig om te kunnen profiteren van de basisfunctionaliteiten van Business Central. 

Inclusief modules:

✔ Financiële administratie
Voorraadbeheer
✔ Verkoop en CRM
✔ Inkoop

€65,50
per gebruiker / per maand*.

*Dit geldt voor een jaarcontract. Je dient het volledige jaarbedrag vooraf te betalen. 

Full User + 

Premium 

De Premium licentie heeft dezelfde functies als het Essentials pakket maar aangevuld met extra modules. 

Inclusief modules:

✔ Financiële administratie
✔ Voorraadbeheer
✔ Verkoop en CRM
✔ Inkoop
Productie
Service

€93,40
per gebruiker / per maand*.

*Dit geldt voor een jaarcontract. Je dient het volledige jaarbedrag vooraf te betalen. 

Teammember 

Alleen kijkrechten

Met een teammember licentie is het mogelijk om rapporten te lezen of goed te keuren. Deze licentie is voor medewerkers die niet de volledige functionaliteiten nodig hebben. 

€7,50
per gebruiker / per maand*.

*Dit geldt voor een jaarcontract. Je dient het volledige jaarbedrag vooraf te betalen. 

Productivity Suite   

Iedere Business Central-licentie komt standaard met onze Productivity Suite. Dit pakket bevat slimme apps die jouw werkomgeving direct nog efficiënter maken.

G/L Import
Relevant Items Only
Rolecenter
Postcode Check NL
Drag & Drop
Annual No. Series
KVK Check koppeling
Phone Validation
Company Lookup

€12,50 
per gebruiker / per maand.

3 jaar contract (vaak gekozen!)

Je kunt ook kiezen voor een 3-jarig contract, waarbij je het volledige bedrag in één keer betaalt. Zo ben je drie jaar lang beschermd tegen mogelijke prijsverhogingen.

Liever per maand betalen?

Je kan je jaarcontract ook per maand betalen. Houd dan rekening met een toeslag van 5% op de maandprijs.

License only.

Opzoek naar alleen een Business Central licentie om zelf mee aan de slag te gaan? Kies dan voor License Only. → Ik wil License Only

Twijfel je nog welk type licentie je nodig hebt?
Bekijk de vergelijkingstabel!
Bekijk de vergelijkingstabel

Stap 3: Customer Care.

Ons team staat voor je klaar.

Een succesvolle start vraagt om goede ondersteuning. Daarom neem je bij elke implementatie van Business Central ook Customer Care Basic af: onze basisdienst voor support, training en beheer.

Wil je méér ondersteuning, bijvoorbeeld bij updates of applicatiebeheer? Dan kun je kiezen voor een aanvullend pakket, zoals:

Customer Care Basic. (standaard bij implementatie)

€195,- per tenant / per maand
€12,50 per user / per maand
€2,00 per teammember / per maand

De basis van goede ondersteuning. Met Customer Care Basic krijg je toegang tot ons klantportaal, trainingen en documentatie, zodat je team zelfstandig én met onze hulp aan de slag kan met Business Central.

Onbeperkte ondersteuning via klantportaal
Onbeperkte trainingen (op kantoor of via Teams)
Toegang tot documentatie en e-learning
Tenant management en licentiebeheer
Hulp bij Single Sign-On en User Management

Stap 4: Projectbegeleiding.

Ga voor volledige ontzorging.

Ondersteuning tijdens de implementatie.

Een goede projectbegeleiding en gestructureerd verloop van een implementatietraject is een absolute noodzaak. Hebben jullie net wat meer ondersteuning nodig om de implementatie in goede banen te leiden, dan bieden wij hier ook extra mogelijkheden voor. Zo kunnen we je nog meer ontzorgen en kan jij je bezighouden met andere belangrijke zaken. 

Opstart project.

€0,-
Inbegrepen bij GO! QuickStart.

✔ Remote
✔ Inplannen consultant
✔ Teams-omgeving aanmaken

Projectcoördinatie.

€800,- eenmalig.
€155,- per week.

✔ Remote 
✔ Kennismaking
✔ Tussentijdse- en eindevaluatie
✔ Budgetbewaking
✔ 1 uur per week

Projectleiding.

€2.500,- eenmalig.
€465,- per week.

✔ Op locatie
✔ Kennismaking / Kick-Off
✔ Tussentijdse- en eindevaluatie
✔ Budgetbewaking
✔ Communicatie externe partijen
✔ Stuurgroepvergaderingen
✔ 3 uur per week

Projectmanagement.

€4.000,- eenmalig.
€775,- per week.

✔ Op locatie
✔ Implementatieplan
✔ Kennismaking / Kick-Off
✔ Tussentijdse- en eindevaluatie
✔ Budgetbewaking
✔ Communicatie externe partijen
✔ Stuurgroepvergaderingen
✔ 5 uur per week

Wat is de totale investering voor Business Central?

Instappen was nog nooit zo voordelig!

Kortgezegd kun je bij ons dus al met Business Central starten vanaf € 2.850,-. Afhankelijk van wat jouw bedrijf nodig heeft kun je dit uitbreiden. Er zijn veel mogelijkheden en het is veel informatie, dat weten we. Wij helpen je dan ook graag verder. Heb je onze handige tool al ontdekt waarmee je eenvoudig jouw implementatiekosten kunt berekenen? Hiermee stel je gemakkelijk en snel jouw ERP-systeem samen en weet je alvast waar je aan toe bent.

Ik wil direct mijn ERP-systeem samenstellen!

Voeg nog meer waarde toe aan jouw Business Central met onze aanbevolen apps.

Business Central App Store.

Om je standaard Business Central uit te breiden met extra functionaliteiten, naast de ABC Productivity Suite, kan je apps downloaden. Deze kan je eenvoudig vanuit de Microsoft AppSource toevoegen aan Business Central. Wij hebben zelf ook een App Store met apps waar wij partner en/of fan van zijn.
 
Heb jij een idee voor een nieuwe functionaliteit die je graag wil gebruiken, maar waar nog geen app voor is? Dat is mooi! Wij hebben namelijk een team van developers dat gespecialiseerd is in het ontwikkelen van apps met de nieuwste technologie. Laat het ons weten en we denken graag met je mee.
Shape_team5

Onze werkwijze.

Road to Success.

Onze werkwijze hebben we stap voor stap uitgeschreven, zodat jij precies weet hoe wij een succes gaan maken van onze samenwerking. Dan kan jij je bezighouden met het waarmaken van je ambities.

Stap 1: Inventarisatie.

Tijdens de Inventarisatie presenteren we Microsoft Dynamics 365 Business Central in een demo. Daarnaast zorgen we ervoor dat je een overzichtelijk implementatieplan en de daarbij behorende kosten ontvangt. Uiteraard afgestemd op jouw situatie. Zo weet je precies waar je aan toe bent.

Stap 2: Implementatie.

In de tweede stap werken we samen naar de live-gang van Dynamics Business Central. We werken met een duidelijke planning tijdens de implementatie en bij live-gang ben je klaar om goed met Business Central uit de voeten te kunnen.

Stap 3: Aftercare.

Je bent live met jouw nieuwe ERP-systeem: Dynamics 365 Business Central. Goed bezig! Na de implementatie helpen we je natuurlijk nog steeds graag verder met je groei middels onze Aftercare. Ontdek wat wij doen om te zorgen dat onze samenwerking ook na de implementatie succesvol door blijft lopen.

Deze klanten gingen je voor...

De kleine lettertjes.
Onze voorwaarden: ook belangrijk.
Voorwaarden

Let's GO!

Wil je graag met ons pakket aan de slag? Voor ieder bedrijf en iedere situatie is er een passende oplossing. Zo ook voor jouw bedrijf. Sam, onze sales advisor, vertelt je er graag meer over!