Extra diensten:
Customer Care.
Wat je kunt verwachten.
Met Customer Care Basic en Premium zorgen we ervoor dat je de juiste ondersteuning krijgt om je Business Central-systeem succesvol te maken en te onderhouden. Of je nu kiest voor de basisoptie of voor de premiumversie met extra voordelen, ons Support team staat klaar om je te helpen bij al je vragen en behoeften.
Customer Care Basic.
Customer Care Basic biedt de essentiële ondersteuning die nodig is om een succesvolle implementatie van Business Central te waarborgen en een naadloze werking van je bedrijfsprocessen te garanderen. Enkele belangrijke aspecten om te overwegen zijn:
Onbeperkte ondersteuning via klantportaal.
Onbeperkte trainingen.
Toegang tot documentatie en e-learning.
Tenant management.
Single Sign-On en User Management.
Customer Care Premium.
Customer Care Premium biedt alle voordelen van Customer Care Basic, met aanvullende voordelen die zijn ontworpen om je nog meer waarde te bieden en je te helpen bij het maximaliseren van je investering in Business Central. Enkele belangrijke aspecten van deze service zijn:
Korting op consultancy uren.
Inclusief consultancy dagen.
EASY. TO. IMPLEMENT. TO. SCALE. TO. MANAGE TO. INTEGRATE TO. CUSTOMIZE TO. UNDERSTAND. ABC.
Prijs Basic.
Prijs Premium.
Wij helpen jou meer te bereiken!
Microsoft Dynamics 365 Business Central is een krachtige en veelzijdige bedrijfsoplossing die bedrijven van alle groottes helpt om effectiever te werken. Begin vandaag nog met het bereiken van meer. Wij staan voor je klaar!