Geregistreerde pagina's per maand | Prijs |
0 - 24 | € 17,- |
25 - 99 | € 49,- |
100 - 199 | € 80,- |
200 - 299 | € 119,- |
300 - 399 | € 158,- |
400 - 499 | € 197,- |
500 - 749 | € 231,- |
750 - 999 | € 305,- |
1000 - 1499 | € 392,- |
1500 - 1999 | € 532,- |
2000 - 2499 | € 623,- |
2500 - 2999 | € 679,- |
3000 - 3499 | € 735,- |
3500 - 3999 | € 791,- |
4000 - 4499 | € 847,- |
4500 - 4999 | € 903,- |
5000- 5999 | € 938,- |
6000 - 6999 | € 966,- |
7000 - 7999 | € 994,- |
8000 - 8999 | € 1029,- |
9000 - 9999 | € 1057,- |
10000 - 12499 | € 1099,- |
12500+ | Prijs op aanvraag |
Voeg meer functionaliteit toe aan Business Central:
Trade PRO uitbreidingspakket
In één keer je groothandelsbedrijf transformeren
dankzij handige uitbreidingen?
Profiteer van onze samengestelde pakketten voor Business Central!
We introduceren graag ons nieuwe uitbreidingspakket voor Microsoft Dynamics 365 Business Central, dat diverse aanvullende uitbreidingsapps bevat om de mogelijkheden van de ERP-software veel verder uit te breiden.
Deze apps zijn ontworpen om aan specifiekere behoeften en vereisten van jouw bedrijf te voldoen. Dit uitbreidingspakket helpt bedrijven efficiënter en effectiever te werken, zodat je er nog meer uit gaat halen op een dagelijkse basis.
Benieuwd wat er allemaal in het boordevolle pakket zit? Check snel de onderstaande informatie!
Wat zit er allemaal in het pakket?
Collective Invoicing.
- Aanmaken van facturatiegroepen (per verkoopklant, factuurklant, order, verzending, verzendadres, werklocatie, klantadres).
- Aanmaken van werklocaties.
- Gegroepeerd factureren per werklocatie.
- Aanpasbare teksten invoegen tussen de verzendingen op de factuur.
Surcharge Automation.
Beheer moeiteloos allerlei toeslagen, zowel op artikel- als op documentniveau. Of je nu te maken hebt met milieubelastingen, recyclingkosten, vrachtkosten of verpakkingskosten, deze oplossing biedt een alomvattende aanpak om toeslagen efficiënt te beheren.
- Bepaal de documenten waar je toeslagen op wilt toepassen.
- Definieer verschillende toeslag codes en typen.
- Pas toeslag regel type aan voor verkoop en inkoop transacties.
- Verschillende toeslag regel types mogelijk: Grootboek, Artikel en Resource.
- Bepaal een specifieke boekingsgroep voor toeslagen.
- Stel toeslagen in voor artikelen voor het automatisch toevoegen in geselecteerde documenten.
Advanced Pricing & Discounts.
Implementeer geavanceerde prijs- en kortingsstrategieën voor je verkoop- en aankooptransacties. Creëer en lever moeiteloos op maat gemaakte prijsoverzichten, afgestemd op elke individuele klant.
- Implementeer gedetailleerde prijs en korting strategie voor jouw verkoop en inkoop transacties.
- Organiseer verschillende prijs en kortingsgroepen voor individuele klanten, hele artikel catalogussen of specifieke artikel groepen.
- Definieer aanvullende kortingen voor specifieke promoties en beloningen.
- Gebruik efficiënt meerdere kortingen op je verkoop en inkoop documenten.
- Stel volume gebaseerde kortingen in voor individuele artikelen of voor hele artikelcategorieën.
- Stroomlijn het beheer van je verkoopprijzen.
- Genereer automatisch klant specifieke prijs samenvattingen voor individuele klanten.
- Hou continue inzicht in je winstmarges.
- Bepaal in verkooporders de minimale order aantallen.
- Converteer verkoopoffertes in prijslijsten.
- Maak onderscheid tussen verkoop- en inkoopprijseenheden.
Logistics Units.
Binnen de standaard Business Central-configuratie draait voorraadbeheer doorgaans om artikel- of magazijnniveaus. Als je magazijn echter extra logistieke eenheden gebruikt, zoals pallets of containers, vereist een efficiënte afhandeling van de voorraad op dit specifieke niveau het gebruik van de Logistic Units-app.
- Stroomlijn voorraadbeheer op het logistieke niveau: pallets, containers, et cetera.
- Gebruik zowel single-item (mono) als multi-item(mixed) pallets.
- Verzend efficiënt producten door SSCC (Serial Shipping Container Codes) te gebruiken.
- Genereer officiële GS1 SSCC verzend labels.
- Beheer logistieke eenheden met of zonder lot of serienummer tracking.
- Verplaats, combineer of splits eenvoudig logistieke eenheden.
- Blokkeer of deblokkeer logistieke eenheden.
- Maak interne pallet labels.
Outbound Logistics.
Stroomlijn je orderafhandelingsproces, inclusief picken, verpakken, verzenden en bezorgen, evenals efficiënte vrachtwagenplanning, allemaal binnen een gebruiksvriendelijke, geïntegreerde tool die is ontworpen voor Business Central.
- Gemakkelijk ritplanning met gebruiksvriendelijk dashboard overzicht.
- Verschillende verzendopties: kies tussen eigen vervoer of vervoer met een externe partner.
- Beheer gemakkelijk de planning over verschillende magazijnen, rekening houdend met verschillende soorten, bijvoorbeeld: vries, koel, et cetera.
- Magazijnbeheerders hebben toegang tot duidelijk overzicht en dashboard om taken toe te delen aan pickers.
- Vrachtwagen laad mogelijkheden voor verbeterde logistiek.
- Breidt operations uit met cross-deck functionaliteiten voor een geoptimaliseerde voorraad stroom.
- Print alle benodigde labels, zoals laadlijsten, CMR documenten.
Lifecycle Management.
Verhoog je operationele efficiëntie door een levenscyclusstatus voor artikelen, klanten en leveranciers te integreren. Verbeter je bedrijfsactiviteiten dankzij deze dynamische oplossing waarmee je de levenscyclusstatus binnen Business Central efficiënt kunt beheren.
- Lifecycle status voor artikelen, klanten en leveranciers.
- Voorkom dat incourante artikelen worden gebruikt in offertes en orders.
- Voorkom dat incourante artikelen worden gebruikt in productie.
- Voorkom dat incourante artikelen worden gebruikt in magazijn.
- Voorkom dat ingekocht wordt bij bepaalde leveranciers.
- Hou status veranderingen bij.
Complaint Management.
Beheer en verwerk klachten van klanten en leveranciers moeiteloos met deze uitbreiding voor Business Central. Configureer klachtentypen, houd uitgaven en gerelateerde documenten bij, stroomlijn goedkeuringen en werk naadloos samen om problemen op te lossen.
- Registreer klachten van klanten en leveranciers en interne medewerkers.
- Wijs taken toe aan Business Central gebruikers voor gestroomlijnde oplossing.
- Pas werkstromen toe voor verschillende type klachten.
- Blokkeer automatisch factuur herinneringen om fouten te voorkomen.
- Behoud een duidelijk overzicht voor efficiënte rapportage.
- Leg gedetailleerde klachtinformatie vast.
- Automatiseer het aanmaken van documenten die bij een klacht horen (bijvoorbeeld creditfactuur, retour, etc.)
- Voeg meerdere klachten samen tot één enkele klacht.
- Gemakkelijk raadplegen van gerelateerde documenten die bij een klacht horen.
Document Distribution.
Met deze uitbreiding bepaal je moeiteloos de regels voor het distribueren van documenten volgens je voorkeuren. Gebruik de email-automatiseringsconfigurator en PDF-manager om het hele proces efficiënt te overzien en aan te passen aan specifieke vereisten.
- Maak email scenario's met de mogelijkheid om unieke onderwerpen en inhoud voor elk scenario te kunnen maken.
- Automatiseer regels voor uitgaande documenten.
- Stuur documenten naar meerdere ontvangers.
- Stuur documenten in PDF en XML formaat.
- Voeg documenten samen met algemene voorwaarden.
- Ontwerp aangepaste layouts voor aangepaste documenten.
Direct Print.
Voorkom extra pop-upschermen bij het printen met de Direct Print uitbreiding. Hiermee bespaar je kostbare tijd en elimineer je frustratie door met een enkele klik documenten af te drukken. Met deze oplossing kun je alle lokale netwerkprinters beschikbaar maken, standaardconfiguraties instellen en zelfs opgeven welk rapport of gebruiker welke printer standaard gebruikt.
- Integreer Printnode in Business Central.
- Connectivity via API.
- Inclusief een Printnode licentie.
- Verbind gemakkelijk jouw lokale netwerk printers.
- Instellen van vaste printers per gebruiker of per report.
Alles wat je moet weten over de prijs.
Aantal users | Prijs per gebruiker per maand |
1 - 5 | € 35,- |
6 - 10 | € 32,- |
11 - 20 | € 30,- |
21 - 30 | € 27,- |
31+ | € 25,- |
Voeg nog meer aanvullende opties toe!
Easy Item Finder.
€ 10,- per tenant, per maand.
Verbeter je zoekervaring met verbeterde zichtbaarheid en een efficiëntere zoekfunctie voor gegroepeerde items.
- Gebruiksvriendelijke visuele artikelstructuur in Business Central.
- Navigeer rechtstreeks van de artikelkaart door artikel-categoriëen en artikel-subcategoriëen.
- Versnel het opzoeken van artikelen tijdens het aanmaken van orders en facturen.
Catalog Import.
€ 15,- per gebruiker, per maand.
Importeer moeiteloos leverancierscatalogi in Excel-formaat en zorg ervoor dat je prijs- en artikelgegevens consistent up-to-date blijven via geautomatiseerde processen.
- Importeer gemakkelijk inkoopcatalogussen door middel van Excel sjablonen.
- Pas het Excel sjabloon aan naar de leveranciers data bestanden.
- Snelle en geautomatiseerde validatie van de data vóórdat het geïmporteerd wordt.
- Optioneel onderscheid maken tussen voorraad en niet-voorraad artikelen
Promotions & Actions.
€ 20,- per gebruiker, per maand.
Verbeter je marketing met flexibele promoties in Business Central. Pas aanbiedingen aan voor extra kortingen, gratis geschenken, product upgrades of bijvoorbeeld een 'koop tien, betaal acht'-deal
- Breidt je marketing uit door flexibele promoties toe te voegen in Business Central.
- Extra kortingen.
- Gratis cadeau's.
- Upgrade naar beter product, voor dezelfde prijs.
- "Koop 10, betaal 8" aanbiedingen.
- Gebruik promoties voor alle klanten of voor een gekozen klantengroep.
- Vereenvoudig artikel selectie, inclusief het aanmaken van verplichte artikel sets.
- Definieer een tijdsperiode voor de promoties.
Incoming Container Handling.
€ 20,- per gebruiker, per maand.
Stroomlijn containerbeheer: directe ontvangst, taaktoewijzing, documentorganisatie en kostenbeheer met onze alles-in-één oplossing. Vereenvoudig het bijhouden van de voorraad voor een nauwkeurige administratie.
- Gebruik workflows per leverancier of land van herkomst.
- Automatiseer taakbeheer per container.
- Duidelijk container status overzicht.
- Pas gemakkelijk de ontvangstdatums aan in de inkooporders.
- Koppel containers aan inkooporderegels.
- Voeg servicekosten toe (bijvoorbeeld verzending- en verzekeringskosten).
- Koppel essentiële documenten.
- Registreer indien nodig overleveringen en backorders.
Payment Terminal.
€ 10,- per device, per maand.
Integreer de verwerking van Worldline debet- en creditcardbetalingen naadloos in je winkelactiviteiten met behulp van Business Central.
- Integreer Worldline debit- en creditkaart betalingen met Business Central.
- Faciliteer kaart betalingen.
- Compatibel met internationale en nationale betaalservices zoals Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Bancontact, iDeal,
et cetera. - Real-time betaal informatie zichtbaar in Business Central.
EASY. TO. IMPLEMENT. TO. SCALE. TO. MANAGE TO. INTEGRATE TO. CUSTOMIZE TO. UNDERSTAND. ABC.
Meer informatie over deze uitbreiding?
Voor ieder bedrijf en iedere situatie is er een passende oplossing met de juiste apps. Zo ook voor jouw bedrijf. Sam, onze sales advisor, vertelt je er graag meer over!