Extra diensten:
Major Wave Support.

Major Wave Support.

Wat je kunt verwachten.

Met Major Wave Support bieden we uitgebreide ondersteuning bij de halfjaarlijkse updates van Business Central. Dit servicepakket is ontworpen om ervoor te zorgen dat je bedrijf soepel kan omgaan met de veranderingen en nieuwe functies die deze updates met zich meebrengen. Enkele belangrijke aspecten van deze service zijn:

Grondige analyse van Microsoft informatie.

We analyseren de informatie die Microsoft verstrekt over de komende updates en identificeren de belangrijkste wijzigingen die van invloed kunnen zijn op je bedrijfsprocessen.

Samenvatting van algemene hottopics.

We bieden een samenvatting van de algemene hot topics die relevant zijn voor de nieuwe update, zodat je op de hoogte bent van de belangrijkste wijzigingen en verbeteringen.

Samenvatting van klant specifieke hottopics.

Naast de algemene hot topics, identificeren we ook specifieke wijzigingen die relevant zijn voor jouw specifieke implementatie van Business Central.

Bespreking en inrichting van hottopics.

We bespreken de hot topics met je team en richten de nodige configuraties in om ervoor te zorgen dat je optimaal kunt profiteren van de nieuwe functionaliteiten.

Oplossen van developer compatibility issues.

We lossen eventuele compatibiliteitsproblemen met apps op na het doorvoeren van de update, waardoor je bedrijf naadloos kan blijven functioneren.

Representatieve sandbox omgeving.

We zorgen voor een representatieve sandbox-omgeving waarin je de nieuwe update kunt testen voordat deze in de productieomgeving wordt uitgerold.

Grondige testen van extensies.

We controleren en testen of alle extensies correct zijn doorgevoerd en functioneren zonder foutmeldingen in de nieuwe update.

Opstellen van testplan voor aanpassingen.

We maken een gedetailleerd testplan voor eventuele aanpassingen die nodig zijn na de vorige update, om ervoor te zorgen dat alle wijzigingen probleemloos worden geïmplementeerd.

Evaluatie met consultant en klant.

We evalueren de impact van de update samen met jou en onze consultants, en bespreken eventuele aanvullende stappen die moeten worden genomen.

Planning en implementatie van update in productie.

Na acceptatie plannen we de update zorgvuldig in en voeren deze uit in de productieomgeving, met minimale verstoring van je bedrijfsactiviteiten.

ERP. MADE. EASY.

EASY. TO. IMPLEMENT. TO. SCALE. TO. MANAGE TO. INTEGRATE TO. CUSTOMIZE TO. UNDERSTAND. ABC.

In het kort.

Met Major Wave Support kun je met vertrouwen anticiperen op en omgaan met de halfjaarlijkse updates van Business Central, en ervoor zorgen dat je bedrijf altijd up-to-date is met de nieuwste functionaliteiten en verbeteringen. 

Een Major Wave (updates in Business Central) vindt 2 keer per jaar plaats. Wij ondersteunen je bij de volgende zaken:

  • Informatie Microsoft analyseren
  • We geven je een samenvatting  met algemene hottopics
  • We geven je een samenvatting met klantspecifieke hottopics
  • Doornemen en inrichten hottopics
  • Developer compatibility issues apps oplossen
  • Zorgen voor een representatieve sandbox
  • Doorvoeren van update in sandbox
  • Controleren/testen of extensies zijn doorgevoerd zonder foutmeldingen
  • Testplan maken voor aanpassingen na de vorige wave
  • Evaluatie met consultant en klant
  • Na acceptatie, plannen en doorvoeren update in productie
Shape_team10-1

Prijzen.

€350,- prijs / per maand bij 1-10 full users
€675,- prijs / per maand bij 10+ full users
Benieuwd wat Microsoft aan informatie biedt over de nieuwste updates?

Wij helpen jou meer te bereiken!

Microsoft Dynamics 365 Business Central is een krachtige en veelzijdige bedrijfsoplossing die bedrijven van alle groottes helpt om effectiever te werken. Begin vandaag nog met het bereiken van meer. Wij staan voor je klaar!