Apportunix Apps voor Business Central:
Document Handling.

Document Handling is een uitgebreide toolset voor het onderhouden van interne en externe documenten binnen Business Central.

Houd controle over je interne en externe documenten.

Document Handling is een uitgebreide toolset voor het onderhouden van je interne en externe documenten. Elk van de apps biedt een set van stand-alone functies, maar wanneer ze samen worden gebruikt, vullen deze functies elkaar aan, waardoor je nog krachtigere manieren kunt ontgrendelen om de documentverwerking in je bedrijf onder controle te houden. 

AppStore--Document-Handling

Voordelen
& Features.

Mooie lay-outs.

Maak mooie lay-outs zonder programmeren en pas PDF briefpapier toe.

Batchverwerking.

Ontwerp e-mailteksten en verstuur de PDF (met toegepast briefpapier) en standaard bijlagen in één batch.

Automatische bijlagen.

Stuur automatisch opgeslagen bijlagen uit Business Central met de e-mail mee.

Document Handling voor Business Central.

Document Handling is een bundel van verschillende apps van onze partner Apportunix, benieuwd wat deze apps afzonderlijk kunnen doen? Check dan dit handige overzicht! 

Document Creator.

Pas rapportlay-outs aan, vertaal labels en breid datasets voor lay-outs eenvoudig uit, zonder te programmeren.

Het maakt het bewerken van rapportlay-outs eenvoudig, waardoor veel tijd wordt bespaard bij de ontwikkeling van rapporten. Door de intuïtieve rapportontwerpen en de scheiding van code en lay-out kunnen ook eindgebruikers zonder technische kennis wijzigingen aanbrengen in rapportlay-outs. 

Je kunt met Document Creator rapportlay-outs maken en bewerken voor alle rapportobjecten die je in Business Central hebt. Dat kunnen dus documentapportlay-outs zijn (Verkooporderbevestiging, geboekte verkoopfactuur, magazijnpakbon, etc.) of rapportlay-outs voor lijstrapporten. Pas deze rapporten gemakkelijk aan in jouw huisstijl met Document Creator App.

Document Archive.

Ga papierloos met Document Archive's eenvoudige documentbeheer, georganiseerde opslag en controle over bijlagen.

Document Archive biedt de opslag van bijlagen op stamgegevens zoals klanten, leveranciers en artikelen, maar ook op inkoop- en verkoopdocumenten. Natuurlijk worden deze bijlagen ook overgedragen naar geboekte documenten. 

Dit met een eenvoudige drag-and-drop-methode om onnodige handelingen zoals het eerst opslaan op je desktop voordat je het op kunt slaan in Business Central, te voorkomen. Met de extra functies van documentcategorieën en machtigingen per documentcategorie heb je volledige controle over hoe de bijlagen zijn georganiseerd en wie er toegang tot heeft en deze kan wijzigen.

Document Mail Queue.

Batch-e-mailverwerking en eenvoudig beheer van uitgaande e-mails.

Document Mail Queue stelt je in staat om alle geboekte uitgaande documenten in één keer te verwerken. Dit kan handmatig of zelfs op een geplande tijd met behulp van de Job Queue. De queue logt ook wanneer uitgaande documentinvoeren zijn gemaakt, naar wie ze zijn verzonden en wanneer de e-mails zijn verzonden. Bijlagen die aan je document zijn gekoppeld, kunnen samen met de e-mail worden verzonden. Het is zelfs mogelijk om een standaardbijlage in te stellen die altijd met je e-mail wordt meegestuurd, zoals je eigen Algemene Voorwaarden.

PDF Merge.

Verbeter je PDF-document door sjablonen of watermerken toe te passen, voorwaarden, instructies of andere inhoud toe te voegen voor mooiere PDF-documenten.

Met PDF Merge heb je al deze mogelijkheden beschikbaar. Voeg bedrijfs- of zelfs rapport specifieke PDF-merge-acties toe aan de PDF-bestanden die je produceert in Business Central. Dit kan het toepassen van briefpapier voor je PDF-documenten zijn, of het toevoegen van extra pagina's met voorwaarden aan het einde van je PDF-documenten. 

Een kijkje achter de schermen.

Bekijk de screenshots voor een eerste indruk van de app. Vraag vooral een vrijblijvende demo aan en we beantwoorden al je vragen en bespreken de mogelijkheden. 

De prijs is op aanvraag. Neem contact op voor meer informatie.

Meer informatie over deze app, onze diensten of andere apps?

Voor ieder bedrijf en iedere situatie is er een passende oplossing met de juiste apps. Zo ook voor jouw bedrijf. Sam, onze sales advisor, vertelt je er graag meer over!

Shape_Sam